
WORKSHOP Innovation in the health sector: novel solutions, materials and technologies
Eurecat, en el marc del projecte Optogenerapy, organitza aquest esdeveniment per presentar els darrers avenços en materials i tecnologies per a aplicacions sanitàries i mèdiques per satisfer necessitats clíniques no resoltes i avançar cap al desenvolupament de nous productes i serveis per millorar el benestar de les persones i augmentar la sostenibilitat en sistemes sanitaris actuals.
Durant l’esdeveniment, s’il·lustrarà el potencial de combinar l’optogenètica amb noves tecnologies funcionals d’impressió i electrònica per al desenvolupament de dispositius mèdics a través del cas d’èxit del projecte Optogenerapy. També abastarà les últimes novetats en plàstics biocompatibles, solucions tèxtils i altres materials per al sector sanitari i tecnologies actuals com el modelat per ultrasons per a la fabricació de dispositius mèdics complexos.
A més, l’esdeveniment inclourà una visita a la Plastronics Pilot Plant d’Eurecat, la primera d’aquest tipus a Europa que consta de dues sales netes que permeten combinar ordenadament diferents processos de fabricació amb un gran potencial per al desenvolupament d’aplicacions mèdiques.