Robotrack eurecat

L’objectiu general del projecte ROBOTRACK és el desenvolupament d’un nou concepte de via en placa, sostenible, econòmica i mediambientalment dissenyada per establir un innovador procés de posada en obra totalment automatitzat mitjançant un nou sistema robotitzat.

El consorci està format per VIAS, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, CEMOSA, Universitat Politècnica de Valencia i Eurecat.

Aquest objectiu respon a una necessitat de tipus estratègic de l’actual model productiu ferroviari espanyol, dependent en gran part del mercat estranger, creant una nova cadena de producció, augmentant la seva competitivitat i millorant l’exportació del sector.

 

Dades generals

Projecte
ROBOTRACK

Programa i convocatòria

Projecte finançat pel Ministeri d’Economia i Competitivitat en el marc de la convocatoria Retos-Colaboración del Programa Estatal de Investigación, Desarrollo e Innovación Orientada a los Retos de la Sociedad, en el marc del Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2013-2016, amb l’objectiu principal de promoure el desenvolupament tecnològic, la innovació i una investigació de qualitat.

Referència projecte

RTC-2015-3692-4