Desenvolupament d’una intervenció terapèutica digital per tractar l’estrès agut.
El projecte THERASONAR impulsa una solució per combatre l’estrès agut composta per una plataforma backoffice per a professionals i una aplicació mòbil per a pacients finals, evitant que es converteixin en crònics.
Amb aquest objectiu, THERASONAR desenvolupa una tecnologia d’anàlisi de veu mitjançant algoritmes capaços de reconèixer emocions per oferir programes de tractament de l’estrès específics i personalitzats a través de formats d’àudio avançat per distribuir-los mitjançant una aplicació.
A més, en el marc del projecte es desenvolupen tecnologies de fenotipat digital, sonoteràpia d’última generació i suport a la decisió clínica per a la personalització terapèutica.
La plataforma integra, a més, una intel·ligència artificial conversacional i empàtica, que serveix de guia per a la intervenció clínica de manera més convenient i oferint una experiència més humana, així com capacitats de prescripció i monitoratge dels pacients participants del procés de validació de la tecnologia.
El consorci de THERASONAR està liderat per l’empresa WeVoice i Eurecat, que participa a través de les Unitats de Digital Health i Tecnologies Audiovisuals. A més a més, el projecte compta amb la participació de l’Institut de Recerca Biomèdica de Màlaga (IBIMA).
Dades generals
Projecte
THERASONAR – Sonoteràpia digital personalitzada basada en l’evidència i el valor
Referència del projecte
CPP2021-008743
Programa i convocatòria
Projecte finançat pel Ministeri de Ciència i Innovació a través de la convocatòria “Projectes d’R+D+i en Col·laboració Publicoprivada”, Programa Estatal per a Impulsar la Investigació Científicotècnica i la seva Transferència, del Pla Estatal de Recerca Científica, Tècnica i d’Innovació 2021-2023, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència