Diàleg LABIIT | Repensant el turisme: fórmules per generar valor per al territori

Diàleg LABIIT | Repensant el turisme: fórmules per generar valor per al territori

Dia i hora
04-06-2026
Localització
Hotel Flamingo Ampolla

El LABIIT organitza el dia 4 de juny de 2026 el diáleg de turisme sostenible "Repensant el turisme: formules per generar valor per al territori".

Tradicionalment el turisme s’ha concebut, principalment, com un motor econòmic. Tanmateix, el context actual requereix un canvi de paradigma que promogui repensar-lo, més enllà del volum i orientar-lo a la generació de valor compartit. Això implica impulsar models que busquin equilibrar els impactes econòmics amb el benestar de les comunitats locals, la preservació del territori i la qualitat de l’experiència del visitant.

A la jornada organitzada pel Laboratori d’Innovació i Intel·ligència Turística del Departament de Consultoria Tecnològica d’Eurecat i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona volem debatre i imaginar el futur del model turístic així com identificar les oportunitats existents per a fer evolucionar l’activitat turística cap a la creació d’experiències que generin valor real i prosperitat aprofitant la capacitat tractora que pot exercir el turisme en altres sectors d’activitat i com a motor de cohesió social.

INSCRIU-T'HI Descarrega el programa en PDF
Dia i hora
04 juny 2026 09:30 - 11:30 Europe/Madrid
Localització
Hotel Flamingo Ampolla
C/ Ronda del Mar, 58, L’Ampolla
C/ Ronda del Mar, 58, L’Ampolla
Exportar a

Agenda

4 JUNY 2026

Diàleg: ‘Del turisme generador de riquesa al generador de prosperitat. Com passem del volum al valor?’

Bones pràctiques: ‘Fórmules per generar valor: connexions intersectorials del turisme’


 

Organitza:

Go to Top