Jornada ‘La circularitat a les infraestructures de mobilitat’
- Dia i hora
- 02-06-2022
- Localització
- Teatret del Serrallo

El dijous 2 de juny a les 10 h se celebra la sessió tècnica "La circularitat a les infraestructures de mobilitat", adreçada a empreses de la demarcació de Tarragona dels sectors de la construcció i el manteniment d'infraestructures així com també a la gestió de residus que vulguin adoptar pràctiques més sostenibles i circulars en els seus processos productius.
La sessió, que tindrà lloc al Teatret del Serrallo a Tarragona, serà impartida pel consultor en innovació del departament de Consultoria tecnològica d'Eurecat, Samuel Rodríguez.
Organitzada per la Diputació de Tarragona, en col·laboració amb el centre tecnològic Eurecat, el Port de Tarragona i el Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Tarragona, està emmarcada en el 'Projecte d'Especialització i Competitivitat Territorial (PECT) Cuidem el que ens uneix. Carreteres més segures i sostenibles', liderat per la Diputació de Tarragona.
L'assistència és gratuïta però cal inscripció prèvia abans del dia 31 de maig.
El Projecte d’especialització i competitivitat territorial (PECT) ‘Cuidem el que ens uneix. Carreteres més segures i sostenibles’ desenvolupa solucions innovadores en l’aplicació de materials per a la construcció i manteniment de la xarxa de carreteres i en la seva senyalització. Té la finalitat de millorar la seguretat viària, la sostenibilitat del territori i la generació de noves oportunitats d’activitat econòmica.
El projecte està cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) de la Unió Europea, en el marc del Programa operatiu FEDER de Catalunya 2014- 2020, objectiu d’inversió en creixement i ocupació.
- Dia i hora
- 02 juny 2022 10:00 - 12:00 Europe/Madrid
- Localització
-
Teatret del Serrallo
Tarragona