Eurecat participa per primer cop al Mobile Wold Congress després de la fusió de centres tecnològics iniciada al maig de 2015. El centre mostrarà a l’estand corporatiu CS50-25 situat al Hall Congress Square una nova tecnologia de so binaural que permet produir i distribuir música i continguts d’àudio 3D immersiu en dispositius mòbils.
El sistema binaural desenvolupat per la unitat de Tecnologies Audiovisuals d’Eurecat permet millorar la qualitat i naturalitat de l’àudio distribuït des de qualsevol dispositiu mòbil i reproductor multimèdia i viure una experiència de so 3D immersiu des de qualsevol tipus d’auriculars.
Si estàs interessat/da en conèixer com pot ajudar Eurecat al teu negoci i/o concertar una entrevista durant el congrés omple el següent formulari i et contactarem per concertar una reunió (Eurecat no proporciona entrades d’accés al Mobile World Congress).
La tecnologia binaural és una tècnica que envia sons que el cervell interpreta amb una sensació tridimensional i que ara Eurecat ha desenvolupat perquè estigui fàcilment disponible per a la indústria musical, els videojocs, la realitat virtual i d’altres empreses productores de continguts que vulguin aportar noves experiències als consumidors finals.
Seguretat en l’entorn mòbil i best practices en analítica de dades en el món empresarial
Eurecat també mostrarà el sistema de seguretat on-demand Floodr, que permet simular attacks DDos per conèixer les vulnerabitat reals de negocis, i iniciatives basades en Big Data per personalitzar serveis al mòbil, entre d’altres.
Conferències al Pavelló Catalonia
El networking és un dels punts forts del congrés que enguany comptarà amb la participació de més de 96.000 assistents, 2.100 expositors i 160 delegacions. En aquest sentit, el centre oferirà dues conferències al pavelló Catalonia:
- Dilluns 22, 16:15 h “Big Data CoE Experience” al pavelló Catalonia.
- Dimarts 23, 17:00 h “Eurecat Corporate Presentation” al Brokerage Event.